Topic: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

I hinted at it and the contest is now finally here. I have been working my butt off getting the site updated and preparing for our first monthly contest relating to reviews. For the month of June the Top Critic is going to win themself one sweet ass ...

Read More : Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Wicked prize.

Unfortunately, I suck at reviews.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

i wish it woulgo back to email entrys

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

we a whole bunch of email contests running.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

One Bad Seed wrote:

Wicked prize.

Unfortunately, I suck at reviews.

haha have you read any of mine?

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

I was sooo damn excited when i saw this one... until i clicked on it.. alas, i've never written a review in my life...  sad

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

oh there will be plenty more contests.. dont make it out to be the end of the world. CAse and point the guy currently WINNING is deadhorse13 who wrote 1 review.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

looking at the reviews I have decided to bump the date back to the 25th to let in all the Drag me to hell reviews ( and others )

Godzilla Rules, One Bad Seed you are both now on the Top 10 you silly weiners. Its not about whether your a good writer ( i demonstrate that daily ) its about you writing and the readers reacting.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Meh wrote:

oh there will be plenty more contests.. dont make it out to be the end of the world. CAse and point the guy currently WINNING is deadhorse13 who wrote 1 review.

I believe the phrase you meant to use was "case in point" wink
Would you like me to read over all your articles and posts before you submit them to avoid any more "little problems"?
lol:lol::lol:

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

For the reviews is it for recently submitted reviews?

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Ok. I cannot think straight. That movie has taken my breath away...

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

which movie BTK?

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

I know I am going to get booed for saying this but there is nothing special about  Drag Me to Hell. Ya its corny, cheezy fun but enough already.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Meh wrote:

we a whole bunch of email contests running.

where? lol  seems its all posting contests of somesort

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

pR1m, Last House on the Left (2009), this movie truly is shocking but fantastic. Despite the worst scene of course.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

I suppose this might be enough for me to start posting my reviews again.:)

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Well then. I guess I gotta get writing.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

cool contest, I would love to win.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

BlackTequilaKiss wrote:

pR1m, Last House on the Left (2009), this movie truly is shocking but fantastic. Despite the worst scene of course.

I agree, it's an amazing movie.

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Dude, BlackTequilaKiss has already won this contest, lol.  I would have won for any other month but I already went through my stack of dvds....gotta get more I guess!  Meh, This is the most amazing awesome idea i've ever heard of for a contest, we should have more of these

21

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

fyi BTK has not 'won this contest'. DeadHorse13 has WON it so far but that means nothing since it just started.

Godzilla I count post contests as the same as email contests. Doesnt take rocket science to enter either

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

What about the one where you made us calculate the orbital velocity required to reach the moon?

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

How do you get to be a "popular" zombie kid?

Next contest have an art one, ie submit your version of a poster or something....

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

Evil is the soul that sells itself for the purile pittance called 'popularity'. But then again, what labyrinth of deadly desires can equal the shining sights of the dark unseen as given unto us by the Lament Configuration?

Re: Contest: HellRaiser CUBE Collectors Set

You're brilliant Fred smile