50,076

Re: What song are you listening to now?

Daft Punk - Robot Rock

I'm with you guys Amon Amarth are great, and even better live. My buddy got thrown out for throwing an empty beer can in the air. Like what the fuck, are we not at a drunken death metal concert? It was pretty funny he was outside waiting for us after the show, drunk chatting with a hotdog vendor lol.

50,077

Re: What song are you listening to now?

^^^
Mwahahaha Funny indeed!!! lol

I'm going very old school with this one but damn what a song, INSANE!!!

Judas Priest-Breaking The Law

Love the sirens. big_smile

Re: What song are you listening to now?

kXnPunk wrote:

^^^
Mwahahaha Funny indeed!!! lol

I'm going very old school with this one but damn what a song, INSANE!!!

Judas Priest-Breaking The Law

Love the sirens. big_smile

I frickin' love Judas Priest, especially British Steel, Screaming For Vengeance, and Painkiller. Here's another oldie but goodie:

Black Sabbath - "Iron Man"

Yeah, Amon Amarth frickin' conquer ass! I have the limited collector's edition of Deceiver of the Gods, their newest work, it came with a Loki bust, which looks sick!

50,079

Re: What song are you listening to now?

^^^
Very cool!!! Gotta love these packages. big_smile

Death-Scream Bloody Gore and then Zombie Ritual

One of my favorite album from the Evil Trinity that them, Venom and Celtic Frost are. Nothing like them really.

Re: What song are you listening to now?

I unfortunately only have music from Celtic Frost...

Arch Enemy - "Bloodstained Cross"

50,081

Re: What song are you listening to now?

^^^
OHHH DAMN get Venom-Welcome To H3LL NOWWW!!!

Venom-Angel Dust

Woah, just that to say... big_smile

Re: What song are you listening to now?

Last CD I bought was Duke Nukem: Music to Score By, but I'll have a peek at my Hastings here this next week, my horror binge cleaned me out for this weel!

(pic coming tomorrow!)

50,083

Re: What song are you listening to now?

*kXnPunk kicks the damn Ad Pop Up for Las Vegas that got up in THE TEETH. roll

White Zombie-More Human Than Human

THE freaking best song from this awesome band for me, no doubt...

Re: What song are you listening to now?

^ Both an awesome song and an awesome band. I love White Zombie...
I used to think La Sexorcisto was my favorite album, but increasingly I've found myself listening to "Make Them Die Slowly" much more frequently. Rob isn't a fan of it, but it doesn't mean that I'm not!

White Zombie - Demonspeed

Re: What song are you listening to now?

kXnPunk wrote:

*kXnPunk kicks the damn Ad Pop Up for Las Vegas that got up in THE TEETH. roll

White Zombie-More Human Than Human

THE freaking best song from this awesome band for me, no doubt...

Almost got my co-worker in trouble with that song! Ha!

Unplugged my headphones from my iPhone so the intro played at max volume from the speakers, 'cause she pissed me off and I'm a bastard!

tongue

White Zombie - "I Am Hell"

Last edited by Alucard the Risen (2013-11-16 00:45:43)

50,086

Re: What song are you listening to now?

^^^
Mwahahaha lol

Moravagine-Putain D'la Société [Society's Bitch]

Dig these French Punkettes like mad, very cute and cool girls too, did a few shows with them. ROCKING stuff... smile

Re: What song are you listening to now?

Link meh!

50,088

Re: What song are you listening to now?

The only one they have up...
Still have their 1995 CD though, should upload it on my You Tube Channel...

http://www.youtube.com/watch?v=1G_1uJz5AsU

OH found another one just now...

Machine À Laver [Washing Machine[
http://www.youtube.com/watch?v=iJsw8qJdR2A

Love the violin in this one and great melody. Bad sound, recorded in their practice space but still...

Sister Sin-On Parole

H3LL YEAH BABY!!! big_smile

Last edited by kXnPunk (2013-11-16 01:10:46)

50,089

Re: What song are you listening to now?

Diana, by 3 lb Thrill.  Which should come as no surprise to anyone who's been on the boards in the last half hour. lol

50,090

Re: What song are you listening to now?

^^^
Of course not. big_smile

Re: What song are you listening to now?

LoudLon wrote:

Diana, by 3 lb Thrill.  Which should come as no surprise to anyone who's been on the boards in the last half hour. lol

But of course, my young Padawan, tongue

50,092

Re: What song are you listening to now?

"Young."  Oh, how I wish.  But I've been on the wrong side of 40 for a couple years now.  The only thing young about me is...













hmm

Re: What song are you listening to now?

LOL

First time I've gotten a response to 'young' rather than 'Padawan', haha.

50,094

Re: What song are you listening to now?

That's because having nieces and nephews in their teens and twenties who are into Star Wars, I'm accustomed to hearing Padawan mentioned.  But I haven't been called "young" since '99 or so, hence the shock. lol

50,095

Re: What song are you listening to now?

LoudLon wrote:

"Young."  Oh, how I wish.  But I've been on the wrong side of 40 for a couple years now.  The only thing young about me is...















hmm

I was thinking you'd put something sick in Spoilers color but I was wrong. lol

But YOUR BRAIN IS YOUNG!!!

50,096

Re: What song are you listening to now?

Minor Threat-Seeing Red

Damn what a kick ass sound this kick ass band has... IAN ROCKS!!! Well so does Brian Baker truely wonderful guitars... H3LL they rule. Gotta get my Live bootleg cassette out, yes the original, was sold at their shows back then. Times change... lol

Last edited by kXnPunk (2013-11-16 01:52:57)

Re: What song are you listening to now?

LoudLon wrote:

That's because having nieces and nephews in their teens and twenties who are into Star Wars, I'm accustomed to hearing Padawan mentioned.  But I haven't been called "young" since '99 or so, hence the shock. lol

Can't be too shockin' since I don't know whatcha look like, tongue

50,098

Re: What song are you listening to now?

He looks like an Evil Danzig. lol

The Accüsed-I'll Be Glad When You're Dead

Most powerful guitar sound and riffing EVER!!! Kind of a slow folk song but still mad. Splatter Punk at it's best. big_smile

Last edited by kXnPunk (2013-11-16 02:02:40)

Re: What song are you listening to now?

An evil Danzig? Now my curiosity's been piqued, tongue

50,100

Re: What song are you listening to now?

Alucard the Risen wrote:
LoudLon wrote:

That's because having nieces and nephews in their teens and twenties who are into Star Wars, I'm accustomed to hearing Padawan mentioned.  But I haven't been called "young" since '99 or so, hence the shock. lol

Can't be too shockin' since I don't know whatcha look like, tongue

I look 42.  Pretty much says it all. lol