Re: Guess That HMF Member!

How about this...male prostitute...Deuce Bigelow...Rob Schneider...a big fan of whom is Baby Firefly.

lol

Re: Guess That HMF Member!

Yeah, I know Lon...it's really buggin me.  Think the answer will be OBVIOUS when we see it.  C'mon...I'm jonesin here.  Lon...you gotta figure it out.

Re: Guess That HMF Member!

Just thinking, my first reaction to deadie's "clearly not ready for prime time" hint had me thinking of that line from Nightmare on Elm Street 3.  But, it occurs to me it's likely more a reference to Saturday Night Live (back in the day the cast was called "the not-ready-for-prime-time players."

So.  Midnight Cowboy is about a male hooker.  Saturday Night Live has as an alumni Rob Schneider, who portrayed a male hooker in Deuce Bigalow.  Not long ago Baby Firefly posted a pic of her (or her sister, I'm too lazy to dig through the Picture thread) and stated how big a fan she is of him.

So, yeah, I'll stick with Baby Firefly for now.  Though I'm sure that's probably not right, either, even though it does have that certain fractured logic. lol

Last edited by LoudLon (2011-04-29 01:48:47)

Re: Guess That HMF Member!

Ghost - there's an easy correlation to be made from my pic to this member's screen name, it's not much of a stretch at all.

not Firefly - but the reasoning is much closer
I was referring to SNL, but not Deuce
and the character is in fact his user name.  If nobody gets it now I give up. LOL

Last edited by deadhorse13 (2011-04-29 08:31:42)

Re: Guess That HMF Member!

ha ha I am a big fan and it was a picture of me with him xD but I am totally lost on this one. I don't know!!

Re: Guess That HMF Member!

fredgarvin

I'm tired now!  big_smile

Last edited by Ghostseeker (2011-04-29 09:30:10)

Re: Guess That HMF Member!

Pfffft!!!  Damn deadie, you went SUPER old school for that one!  And I was right, I knew I was going to feel like a dumb-ass.  But I guess fredgarvin doesn't really post often enough for his name to really spring to mind (no offense, fred -- post more!).

Good job, GS.

Re: Guess That HMF Member!

ha!  it is indeed Fred Garvin: Male Prostitute.  nice one.

Re: Guess That HMF Member!

Re-posting Mistress's from a couple pages back:

http://www.automatedculture.com/sam_elliott/images/moviepix/mask01.jpg

Re: Guess That HMF Member!

Deadhorse?

Re: Guess That HMF Member!

yeah.. cause he reminds me of Gar  lol

Re: Guess That HMF Member!

Yeah,  I totally got that too...LOL


http://i854.photobucket.com/albums/ab101/DirtyGirlMovies/monkey_riding_bike.jpg

Re: Guess That HMF Member!

None other than Az!

Re: Guess That HMF Member!

That's right 666!

Re: Guess That HMF Member!

http://4.bp.blogspot.com/_afk-Egip2qY/TUzS5eh4S_I/AAAAAAAADiA/VCH-09bqw5w/s1600/HowdyDoody.jpg

Re: Guess That HMF Member!

Cap Howdy...doody time.

Re: Guess That HMF Member!

Yessir! big_smile

Re: Guess That HMF Member!

http://i973.photobucket.com/albums/ae218/aragonbrian/42ndStreet.jpg

Re: Guess That HMF Member!

Here is an easy one lol

http://i118.photobucket.com/albums/o120/kansascitylady/monkey-with-his-penis-in-his-mouth.jpg

Last edited by Godzilla_Rules (2011-05-01 17:04:48)

Re: Guess That HMF Member!

^^ az, on a good day.  lol

Last edited by Underdog (2011-05-01 17:22:14)

Re: Guess That HMF Member!

Underdog -


I dunno why but I wanna say Lady Z

Re: Guess That HMF Member!

^ I agree..

Re: Guess That HMF Member!

WAIT NO!

It's Movie Maven!!

Re: Guess That HMF Member!

Sorry ladies, but no. Didn't want to make this too easy.

Re: Guess That HMF Member!

Burlesque show...?  Cheap pornos?  lol

OOH!  42nd Street Freak?

Last edited by LoudLon (2011-05-02 18:26:29)