Re: Sexiest actresses and actors.

Jennifer Beals from "Flashboner" I mean "Flashdance"

http://1.bp.blogspot.com/-dzwlsJ9jPUY/T-_8HND63qI/AAAAAAAAPAU/KPMmUoc4hyk/s1600/03.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Hahaha

Gemme Atkinson + Bikini = YUMMY!!!

http://images.hotcelebshome.com/wp-content/uploads/2013/12/Gemma-Atkinson-13.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Olivia D'Abo
http://3.bp.blogspot.com/-2AWJgMSWFKc/Ti5j5wD3pXI/AAAAAAAAGP8/k7aJvbmkO74/s1600/olivia-d-abo-209940-1024x768%2Bcopy.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
She looks exactly like Rachel Nichols...
Sure it's not her instead???

Damn Jennifer Lawrence was sexy in Hunger Games: Catching Fire, insane. smile

http://www.myhungergames.com/wp-content/uploads/2013/10/catchingfire-1.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

kXnPunk wrote:

^^^
She looks exactly like Rachel Nichols...
Sure it's not her instead???

Damn Jennifer Lawrence was sexy in Hunger Games: Catching Fire, insane. smile

http://www.myhungergames.com/wp-content/uploads/2013/10/catchingfire-1.jpg

i'm not sure. I wasn't looking at her face

Re: Sexiest actresses and actors.

Ash's missing hand wrote:
kXnPunk wrote:

^^^
She looks exactly like Rachel Nichols...
Sure it's not her instead???

Damn Jennifer Lawrence was sexy in Hunger Games: Catching Fire, insane. smile

http://www.myhungergames.com/wp-content/uploads/2013/10/catchingfire-1.jpg

i'm not sure. I wasn't looking at her face

I just double checked and it is her

Re: Sexiest actresses and actors.

Dana Delany
http://www.stud-center.com/wallpaper/dana-delany/dana-delany-50872.jpg

another long time crush

Re: Sexiest actresses and actors.

Ash's missing hand wrote:

I just double checked and it is her

Damn these girls are twins. lol

Rachel Nichols

http://randomsadas.com/wp-content/gallery/rachel-nichols/rachel-nichols-100.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Oh Paul Walker. Such a pretty man. Gone now. RIP.


http://towleroad.typepad.com/.a/6a00d8341c730253ef019b01ee5f4b970d-pi

Re: Sexiest actresses and actors.

kXnPunk wrote:
Ash's missing hand wrote:

I just double checked and it is her

Damn these girls are twins. lol

Rachel Nichols

http://randomsadas.com/wp-content/gallery/rachel-nichols/rachel-nichols-100.jpg

guess I was wrong

Re: Sexiest actresses and actors.

NonEuclidean wrote:

Oh Paul Walker. Such a pretty man. Gone now. RIP.


http://towleroad.typepad.com/.a/6a00d8341c730253ef019b01ee5f4b970d-pi

Yeah indeed. Cute and extremely professional not to mention all he did to help out make this world a better place. Always sad to see people we admire so much go.

At least he did it the Fast & Furious way.
IN A PORSCHE!!!

Guess there's worst ways to die...
Seeing to corpse of the car, he certainly died on the impact... No pain, better. See you someday you that made me laugh, cry, scream, be scared and fall in love during your life my man. You'll stay in our heads forever.

Yeah I could go on and on and on talking about this dude but I won't...

I'm putting his girl in F&F.

Jordanna Brewster & Paul

http://data1.whicdn.com/images/64257334/large.png

Last edited by kXnPunk (2013-12-01 13:28:05)

Re: Sexiest actresses and actors.

kXnPunk wrote:
NonEuclidean wrote:

Oh Paul Walker. Such a pretty man. Gone now. RIP.


http://towleroad.typepad.com/.a/6a00d8341c730253ef019b01ee5f4b970d-pi

Yeah indeed. Cute and extremely professional not to mention all he did to help out make this world a better place. Always sad to see people we admire so much go.

At least he did it the Fast & Furious way.
IN A PORSCHE!!!

Guess there's worst ways to die...
Seeing to corpse of the car, he certainly died on the impact... No pain, better. See you someday you that made me laugh, cry, scream, be scared and fall in love during your life my man. You'll stay in our heads forever.

Yeah I could go on and on and on talking about this dude but I won't...

I'm putting his girl in F&F.

Jordanna Brewster & Paul

http://data1.whicdn.com/images/64257334/large.png

he will be missed

Re: Sexiest actresses and actors.

this is to make up for my earlier mistake
http://iv1.lisimg.com/image/969862/600full-olivia-d%27abo.jpg

Olivia D'Abo

Re: Sexiest actresses and actors.

Betsy Russell smoking hot at 50!
http://iv1.lisimg.com/image/5487091/600full-betsy-russell.jpg

I know she has been in a few of the "Saw" movies but I remember her from "Avenging Angel" back in the mid eighties

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
They will all be.

Karen Black The Queen of Queens...
So long sweetie. I miss you.

http://31.media.tumblr.com/64e5fccfcc75108e241973d8439dad32/tumblr_mr9p31onj31qblhsbo5_1280.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Next Wonder Wonder in Men Of Steel2 is very nice. Indian girl. smile

http://coedmagazine.files.wordpress.com/2012/01/gal-gadot-22.jpg

Another Indian hottie is Ashwarya Rai. Damn the striking eyes she has...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lgzk8mr0dS1qcw3yko1_500.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Claire Forlani
http://ts4.mm.bing.net/th?id=H.4682842721419923&pid=1.7

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Oh man, she was so freaking awesome AND sexy in Anti-Trust. smile

Sylvia Saint. Oh DROOL!!! big_smile

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/39/02/f3/3902f339c94f65f6344ea9424691477c.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

That 70's Show baby!!! smile

http://www.rexwallpapers.com/images/wallpapers/celebs/laura-prepon/laura_prepon_6.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Jamie Chung

http://www.joblo.com/moviehotties/images/news/bob-once-jamie-chung.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Sean Young
http://4.bp.blogspot.com/-qtfwFsWrD9M/TrwhxlzvfBI/AAAAAAAAt9A/zP__ORacIHU/s1600/Sean%2BYoung5.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Malin Akerman

http://images3.cinemaki.com/u/20090428/640_7TGuLj2TKhw43JMsQnMdVw.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

kXnPunk wrote:

Malin Akerman

http://images3.cinemaki.com/u/20090428/640_7TGuLj2TKhw43JMsQnMdVw.jpg


I agree

Re: Sexiest actresses and actors.

Sasha Barrese
http://www.desirdesyeux.com/wp-content/uploads/2011/12/Sasha_Barrese_sexy.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Ohhh yes, been a while I haven't seen her... No I didn't watch that Hangover crap, hate these. In fact, the last time I saw her was in The Ring. big_smile

Good morning the most beautiful eyes of the Universe, how are you today dear Zooey??? smile

http://www.wallsave.com/wallpapers/1920x1200/zooey-deschanel/730424/zooey-deschanel-hd-x-hot-celebrity-730424.jpg