Re: Horror pictionary!

Yea, LOL

Re: Horror pictionary!

http://conalldempsey.com/wp-content/uploads/2009/08/pants_ripped.jpg
http://www.glen-l.com/designs/canu-row/canoe-row-images/dsn-pad.jpg
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/d0/5c/17/coachman-inn.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-EyNsXeCI4HA/T_DSkS3bFCI/AAAAAAAAB0w/XDxImGSX-ic/s400/scilly.jpg

Re: Horror pictionary!

Terror in the Isles

Re: Horror pictionary!

http://i664.photobucket.com/albums/vv2/zombiepossum/Candy-candy-30424656-1024-768_zps2d5be441.jpg

http://i664.photobucket.com/albums/vv2/zombiepossum/oldman_zps0c901264.jpg

Last edited by floridapossum (2013-09-01 03:39:40)

Re: Horror pictionary!

Candyman big_smile

Re: Horror pictionary!

Your turn

Re: Horror pictionary!

http://1.bp.blogspot.com/_V85qrhb033g/SnGVKgHLMdI/AAAAAAAAAL4/MxTJxx0BhV8/s400/FriendsCemetery_05.jpg

Re: Horror pictionary!

The House by the Cinnamemtery

Last edited by azathoth (2013-09-01 03:48:02)

Re: Horror pictionary!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRpvX73mm9sm3xel5Fj6T57a-S350EpOiY0vis9TdaiPD1Ixvij

Re: Horror pictionary!

Frogs

Re: Horror pictionary!

azathoth wrote:

The House by the Cinnamemtery

lol Crazy.

Re: Horror pictionary!

That was a really easy one azathoth.

Re: Horror pictionary!

^^
I was feeling lazy.

Re: Horror pictionary!

http://www.clker.com/cliparts/0/d/f/a/11971054571978491887biswajyotim_Leg.svg.med.png
http://images.roadtrafficsigns.com/img/lg/X/End-Sign-X-M4-8b.gif
http://1.bp.blogspot.com/-EJaQA7XG8O8/TdJp5oWPdoI/AAAAAAAAA4s/Xo2uwcGDvgI/s320/Dove+soap.jpg
http://water.epa.gov/type/wetlands/images/bog.jpg
http://netdna.webdesignerdepot.com/uploads/switch_browsers/big-blue-e.jpg
http://www.fallcreekcabins.com/Pictures/FallCreekPictures/Fall_Creek_2.JPG

Re: Horror pictionary!

Legend of Boggy Creek


This is what I saw...
https://sites.google.com/site/vervemonkeyproject/Home/images/web-images/Lon_Blank_scrren.jpg

Re: Horror pictionary!

https://sites.google.com/site/vervemonkeyproject/Home/images/web-images/pictionary1.png

https://sites.google.com/site/vervemonkeyproject/Home/images/web-images/pictionary2.jpg

Re: Horror pictionary!

Phase Four??

Re: Horror pictionary!

Hahaha we spent a while last night on Skype trying to figure it out and we abandoned until azathoth told us. And yes you're damn right. Up to you buddy. You're good, damn you're good, it was insanely hard to figure out. Well for my defective brain... lol

Re: Horror pictionary!

Cheers Punk! Yeah, I knew the second picture denoted 4 but the first one I kept thinking of waves...

Anyway, necksht:

The

http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_457/1259774684oRBy4u.jpg

http://news.carrentals.co.uk/wp-content/uploads/2012/03/Sick-In-Bed-Cartoon.jpg

http://www.oldworldanvils.com/anvils/images/austrian_2.jpg

?????????????

Re: Horror pictionary!

First pic is a type of meat - which meat?

What condition is the girl in the second pic in?

Re: Horror pictionary!

Ham Sick Anvil but as to what the H3LL this movie title is damn no freaking idea... Mmmm Think, think, think, smoke comes out of my brain, think, think...

OHHH!!! Amityville???

Re: Horror pictionary!

Correct KXn - it was The Hamiltons - your go!!! big_smile

Re: Horror pictionary!

That's a pretty easy one. smile

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2qd9vAJSl1qe8zsjo1_500.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3209/5837796351_4eef3dc44a_z.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbesu8f13l1qenawoo1_500.jpg
http://www.cyclismas.com/wp-content/uploads/2013/02/pointing-finger.jpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7sc-9oeNwjWEvzsxtgEiMYP1Nl_TyCYbFY8Rqv1UckuirIWAx
http://28.media.tumblr.com/tumblr_m2w5kjIRgX1qg2xooo1_500.png

Re: Horror pictionary!

I think we all know it but let's have someone else have a go...

Re: Horror pictionary!

Yup, pretty straight forward, it works. I Spit On Your Grave.

Here's one:

http://www.anlinadesigns.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/bab.jpg
http://www.boxofficeprophets.com/tickermaster/loadimage.cfm?image=undercoverbrother2.jpg
http://img.gawkerassets.com/img/184ow2twmecddjpg/original.jpg
http://www.jewishjournal.com/images/bloggers/mausoleum.jpg