32,376

Re: Totally random

^^^
Yes insanely LOVELY!!!

Just like this lovely lady... big_smile

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/dc/70/e2/dc70e2cac6c47f667c526fce22e1bc58.jpg

Re: Totally random

kXnPunk wrote:

^^^
Yes insanely LOVELY!!!

Just like this lovely lady... big_smile

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/dc/70/e2/dc70e2cac6c47f667c526fce22e1bc58.jpg


Ha Ha Ha Ha!! ROFLMAO!!!

Lovely! big_smile

32,378

Re: Totally random

^^^
smile

Earlier I killed a damn fly. Normal, at this time of the year with the temperature getting colder they get in more than usual. So I gave her to my Kitchen Spider and later I watched her eat it. Fantastic show it is. The girl's getting bigger and bigger which is very cool. Too bad she's not a Black Widow, they're my favorite ones, so freaking GORGEOUS!!!

http://31.media.tumblr.com/tumblr_m7brvgcTOH1qc6j5yo1_500.jpg

Re: Totally random

Hey Kid, I've got a few dozen I can send you.

32,380

Re: Totally random

^^^
Just Spiders or Black Widows???
Cause normal ones I got a damn bunch almost as much as 20. Spider webs all over my place, looks like an abandonned house with posters all over. lol

Re: Totally random

I've got them all.  I know I have those stupid spiders too.  The one's that when they make a new web, it  looks like an old beat up one.

32,382

Re: Totally random

^^^
Hahaha ALL of mine are like that.

32,383

Re: Totally random

I love sunny days cause I can see all the smoke better. I LOVE my smoke. lol

http://www.youtube.com/watch?v=fTjgnT42zNM

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/c7/25/d5/c725d58abd785318febd4901c5620a81.jpg

32,384

Re: Totally random

I am certain there is too much certainty in the world.

WORD!!!

Last edited by kXnPunk (2013-10-23 22:25:59)

32,385

Re: Totally random

Hahahaha

http://4.bp.blogspot.com/-Hsn7CIsYi3c/UmR0cbgA7qI/AAAAAAAADvM/5qyNXc9llYk/s1600/x-all-the-things-meme-generator-stabby-stabby-all-the-things-3a9d07.jpg.png

32,386

Re: Totally random

I wish you all a very excellent THORsday my HM friends. Hope you'll enjoy it. Weekend is coming so hang on those that work during the week. smile

http://fc03.deviantart.net/fs42/i/2009/140/6/7/Thor__s_fight_with_Jormungandr_by_alarie_tano.jpg

And here's some coffee for you, should help to wake you up, it does for me and I'm very hard to wake up. lol

http://www.michail.at/images/20120415161814_coffee_cat.jpg

Re: Totally random

kXnPunk wrote:

I wish you all a very excellent THORsday my HM friends. Hope you'll enjoy it. Weekend is coming so hang on those that work during the week. smile

http://fc03.deviantart.net/fs42/i/2009/140/6/7/Thor__s_fight_with_Jormungandr_by_alarie_tano.jpg

And here's some coffee for you, should help to wake you up, it does for me and I'm very hard to wake up. lol

http://www.michail.at/images/20120415161814_coffee_cat.jpg

Now THAT I like!!!

Need my coffee!!

32,388

Re: Totally random

kXnPunk wrote:

^^^
smile

Earlier I killed a damn fly. Normal, at this time of the year with the temperature getting colder they get in more than usual. So I gave her to my Kitchen Spider and later I watched her eat it. Fantastic show it is. The girl's getting bigger and bigger which is very cool. Too bad she's not a Black Widow, they're my favorite ones, so freaking GORGEOUS!!!

http://31.media.tumblr.com/tumblr_m7brvgcTOH1qc6j5yo1_500.jpg

My brother had a black widow. Not sure what happened to it.

Early day at the school job today.
Still have to work at the gallery in the afternoon.
Gonna squeeze in a nap.

32,389

Re: Totally random

I got the day off and it's coffee consumption time.

Re: Totally random

I'm sick sad

32,391

Re: Totally random

floridapossum wrote:

I'm sick sad

Bummer, take'er easy today.

Re: Totally random

Thanks Theli, I am.

32,393

Re: Totally random

Hopefully you'll get better fast enough floridapossum.

And MoonRaven, damn woah I guess he was aware that's it's the most poisonous Spider ever. Well I hope. big_smile

Damn I FUCKING HATE WINDOWS!!! Been 2 days that my cursor locks up intermitently. I didn't install anything or downloaded anything else than pictures. Stupid cunt of a System...

32,394

Re: Totally random

@Lon- dude, I was getting so nervous my blood pressure was spiking.  I did chill my shit down and roll well with my interviews.  The sad part is the boss guy is basically just like me when it comes to tech, he's not a micromanger type, and the various other people I met where cool, too.

Which means I have no chance.

32,395

Re: Totally random

That's the spirit! tongue

Something's gotta give sooner or later, man.  That's what I keep telling myself, anyway.  It's that or stab myself in the eye with a freshly snapped twig out of pure frustration.

Re: Totally random

Can I get a show of hands? smile

https://scontent-b-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1000568_704734136204591_1562260064_n.jpg

32,397

Re: Totally random

DarkMistress wrote:

Can I get a show of hands? smile

Yes you can. lol

http://media.tumblr.com/tumblr_m1z0lo436z1r6sp4t.gif

32,398

Re: Totally random

I did too, but I watched the cartoon; Tales from the Cryptkeeper.

Re: Totally random

Well, finally decided upon a name for my second baby. I am so happy. Just need to discuss it with the husband....But, I own the rights I guess so....LOL on him.

32,400

Re: Totally random

^^^
Very cool. Hopefully I'll never have to name a baby. He/she's gonna have extremely Demonic names if I do. Hahaha