Topic: Black Christmas Poll

Just wanted to know what you guys think smile

Re: Black Christmas Poll

welcome to the site bud. I had to go with the new special edition dvd since in Lee's review he pretty much says the remake is crap. http://www.horror-movies.ca/horror_reviews_2252.htm

Re: Black Christmas Poll

I went with the original as well.. It will always be a classic.. I still think the original has some potential.. The flesh cookies in the trailer looked pretty cool.. I'm not one to pay much attention to someones review unless I know there particular taste in movies..

Re: Black Christmas Poll

Yeah, I'll definately be picking up the DVD next Tuesday. The remake does look pretty good judging by the new trailer. I'll sure be seeing it...

Re: Black Christmas Poll

I went with the remastered original....if the before and after shots are an indicator, it should be a huge improvement.  I have it on dvd already, so I guess this will be a case when I will be double dipping!

Re: Black Christmas Poll

To me, there is no need for a remake of this cult classic.  I went with the remastered original and plan on picking it up the day its released.  The 25th I believe.

Re: Black Christmas Poll

The original because the remake looks way too remade like the Texas Chainsaw Massacre remake which angered me so.

Re: Black Christmas Poll

The remastered original version is the one I will be getting and so far the poll is 100% for the original. That must mean something smile

Re: Black Christmas Poll

Yep, another shitty remake on the way.

Re: Black Christmas Poll

lol exactly

Re: Black Christmas Poll

I actually wanna give the movie a chance. It looks way better than some remakes, let's not forget the disaster that was When A Stranger Calls.

12

Re: Black Christmas Poll

wow nobody wants to take a risk on the remake.

Re: Black Christmas Poll

DVD hands down.

Re: Black Christmas Poll

Heh well I'm going with what is proven.. I'm always weary on remakes.. Eventhough I think this one doesn't look THAT bad.. I mean we got the eye candy and a sadistic flesh cookie eating serial killer on the loose.. There has to be some potential..

Re: Black Christmas Poll

im going with the remake cuz i think it looks pretty good but i didnt c the first one so ill have to check the dvd out too

Re: Black Christmas Poll

The one true benefit inherent in a remake, if it's good (which has been known to happen) that's just a bonus.  I'll be picking up the DVD.  I won't be viewing the remake in the theater.

Re: Black Christmas Poll

I chose the DVD release of the original but I doubt I'd buy it. I have a copy on DVD already and I won't double dip on this one even though I think it's a great film.