Re: Totally random

Mr. Black wrote:

In seven hours I'll be reading an excerpt from my thesis to the public. I am 10 days from graduation. Feels good man.

Congrats!!!!

Re: Totally random

JackBurton wrote:

instead of looking for a word in particular, which can be really hard and force cohesion between two lines of thought....just match the syllables with two or more words to relate the sounds:
(ie: Whack to your Cranium= back where you came from)....that's close enough for me and you don't paint yourself into a corner.

Nice I will try that!

and Titanium is a good word too thanks HQ!!!

24,653

Re: Totally random

I've been getting in to the christmas spirit and have been watching christmas movies and baking cookies. Man do i love this holiday

24,654

Re: Totally random

U guys seen this, pretty funny.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl … d3JzrYsmI8

Re: Totally random

I do not think wine was designed to drink with clothes on...its hot in here....just opened a window...

24,656

Re: Totally random

^^^
More complicated than just going naked. That's what I do and as I drink LOADS of wine, I spend a lot of time naked. When I'm at home that is, tried it in a bar and got myself in jail for it. MWAHAHAHA lol

CHEERS BTW!!!

Last edited by kXnPunk (2012-12-05 20:03:12)

Re: Totally random

Whoever didn't cry (or nearly cry) at the end of The Walking Dead: The Video Game has no emotions man. I cried at the end, and you know what? They weren't even manly tears. They were just tears, tears of how damn emotional that game was.

Everyone should go play it.

Re: Totally random

Man everyone keeps going on about The Walking Dead, I'm gonna have to watch it some time soon!

Transferring all my horror from one external drive to another, watching lots of horror while doing it big_smile

24,659

Re: Totally random

Whatever happen to that tv show Falling Skies? I believe it's called that. Any ways it was about an alien invasion and a group of people along with some kids try to survive it. I always miss the good shows.

24,660

Re: Totally random

Scevenger, man I wish I could play it. My old first gen XBox is dead are buried unfortunately so as far as games go, I can only play good old classics like Quake I, Warcraft II and Starcraft I.
Planning to buy a new computer soon though so it might change.

HorrorQueen17, sounds like fun your transfer. smile
And yeah, you definitely should watch Walking Dead. If you love Zombies that is, else you'll freak out, LOTS of them in it. lol

Last edited by kXnPunk (2012-12-05 20:47:22)

Re: Totally random

@Tri - Probably moved on over to the History channel...

...see what I did there? lol

Last edited by Scavenger of Human Sorrow (2012-12-05 20:47:59)

24,662

Re: Totally random

Nothing like waking up with an image that makes you laugh like this one did.

http://img824.imageshack.us/img824/176/draculadoesntexist.jpg

Have a nice thursday you all!!! And remember the rule, HAVE FUN!!! big_smile

Re: Totally random

Scavenger of Human Sorrow wrote:

Whoever didn't cry (or nearly cry) at the end of The Walking Dead: The Video Game has no emotions man. I cried at the end, and you know what? They weren't even manly tears. They were just tears, tears of how damn emotional that game was.

Everyone should go play it.

I am on EP5 just started, so loving it

24,664

Re: Totally random

^^^
Damn, I'm so jealous of all of you. Love the show so I'm sure I'd love the game. Grumble. GIMME A XBox 360 NOW!!!

Should ask for that for Xmas but it's way too expensive for my mom... sad

Last edited by kXnPunk (2012-12-06 05:05:30)

Re: Totally random

The final scene in it is a tear jurker. Oh it is.

Re: Totally random

http://www.dailymail.co.uk/news/article … OFFIN.html

Everyone needs to watch the video, you just need to scroll down lol

24,667

Re: Totally random

^^^
Even funnier than the first one this is. lol

Re: Totally random

Yeah so I thought too! lol

The one with the two ladies is god damn genius.

24,669

Re: Totally random

Always nicer and funnier to see girls scared than men.
In my opinion that is.

24,670

Re: Totally random

I love the scooby doo noises added in. Jesus that's hilarious

24,671

Re: Totally random

Hahaha yeah indeed.
Scooby Doo Bee Doo where are you...
http://www.youtube.com/watch?v=0_C2HJvtRDY

24,672

Re: Totally random

I love food oh yes I doooo

Re: Totally random

Tripod wrote:

I love food oh yes I doooo

what else would you eat? smile

24,674

Re: Totally random

^^^
Hahahahaha lol

Ouch, snapped my toe on a chair right now. Hurts. But never as much as when you hit your tibia on something now THAT hurts like MAD!!!

Re: Totally random

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/374562_473176482734040_2019065053_n.jpg