Re: What song are you listening to now?

Hawkwind -SPace is deep

47,827

Re: What song are you listening to now?

No it's not. Been there last night and it's far from it. Too beautiful to be dead.

All For Nothing-Changes

Love this Girl Hardcore, kicks a damn lot of asss.

Re: What song are you listening to now?

Kyuss - 50 Million Year Trip

Re: What song are you listening to now?

Kyuss - Mudfly

Re: What song are you listening to now?

Kyuss - Demon Cleaner

Re: What song are you listening to now?

Mellotron Heart - Opeth http://www.youtube.com/watch?v=fkR6HHWOt_E

47,832

Re: What song are you listening to now?

^^^
Them are ROCKING!!!

The Dollyrots-Feed Me Pet Me

47,833

Re: What song are you listening to now?

Sean Spillane - Distracted. Love it. http://www.youtube.com/watch?v=Ut55DuYhgr4

47,834

Re: What song are you listening to now?

^^^
Damn yesss. Thanks for putting back the images of that scene in my head. Loved this movie. smile

Icons Of Filth-One Second To Midnight

Great old school cool Hardcore Punk classic band.
80s of course,
if I say classic it means the eighties. That's for sure. lol

Last edited by kXnPunk (2013-01-21 19:45:32)

47,835

Re: What song are you listening to now?

They started the first show of the Qubecker version of The Voice last night and I gotta tell you when I heard this hirl sing, I just couldn't breathe anymore. Man WHAT AN AMAZING VOICE she has. And she's a cutie too so I fell in love with her. She's the one I wanna see win this season, DEFINITELY. smile

Valérie Amyot-Dans Mon Cabaret
http://www.youtube.com/watch?v=cPGVriCU384

Re: What song are you listening to now?

Capable - KO
http://youtube/kpeEaAGdhCY

47,837

Re: What song are you listening to now?

Selena Gomez-Ne Reviens Pas

I truely admire singers that sing in a language that isn't theirs. Thmbs up.
And well Selena is fucking HOOOT!!! Always loved that girl. Pervert old me, yeah, I know, I know, so what??? lol

Re: What song are you listening to now?

Cradle of Filth - Her Ghost in the Fog

47,839

Re: What song are you listening to now?

Kittie-Run Like Hell

Re: What song are you listening to now?

Hatebreed - Before the Fight ends you

Last edited by JackBurton (2013-01-22 08:33:29)

Re: What song are you listening to now?

Pete Rock and CL Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.)

47,842

Re: What song are you listening to now?

JackBurton wrote:

Hatebreed - Before the Fight ends you

These guys are so damn awesome live, crazy!!!

Social Distortion-Ring Of Fire [Johnny Cash cover]

Always loved those dudes, so damn kick ass Punk.

Last edited by kXnPunk (2013-01-22 08:45:42)

Re: What song are you listening to now?

Outkast - Player's Ball

Re: What song are you listening to now?

Outkast - B.O.B.

Re: What song are you listening to now?

Souls of Mischief - 93 til Infinity

47,846

Re: What song are you listening to now?

Atomic Pink-Bad Day

Sexy as mad girls playing a sexy as mad pop Punk.

Re: What song are you listening to now?

Main Source - Looking at the Front Door

Re: What song are you listening to now?

The Smiths - Meat is Murder

Re: What song are you listening to now?

The Beatles - She's so Heavy/I want you

Re: What song are you listening to now?

Manic Street Preachers - Little Baby Nothing