Re: Sexiest actresses and actors.

kXnPunk wrote:

Awww...
Damn my Jennifer looks good. She's got a long way since Burning Plain it's nuts. Perfected her acting and beauty a whole lot lemme tell you.

http://img547.imageshack.us/img547/8652/jenniferlawrencehollywo.jpg

your jennifer oh hell no my friend my jennifer i'm not a fighter or anything but for her i would fight to the death with anyone.

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Hahaha yeah, so would I. big_smile

Hopefully she'll get Oscarized next SINday. Haven't seen Silver Linings Playbook yet but looks like she was incredible.

Still gotta admit that Anne Hathaway looked awesome too in Miserable but still, Jennifer is cuter. smile

Re: Sexiest actresses and actors.

Time for classics now.
Carole Lombard was an incredibly talented and beautiful girl.
No doubt possible. She was truely fantastic in High Voltage 1929.

http://4.bp.blogspot.com/-RbthRTdv8zQ/Tgsx_QYfeGI/AAAAAAAACJc/NV8cQqyzHN8/s1600/carole+l.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

So was Paulette Goddard.

http://3.bp.blogspot.com/-ufnZz8fDslA/TZM7UFt5DaI/AAAAAAAAB_c/UvsyKCr2b48/s400/Paulette_Goddard_1942.62162654_large%255B1%255D.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

They can say what they want but Jennifer Anniston has a beautiful body.

http://www.zootoday.com/pub/21publish/g/girls/jennifer-anniston-bikini-strip-boobs-sexy_0.gif

Last edited by kXnPunk (2013-02-20 05:10:26)

Re: Sexiest actresses and actors.

Just found this shot of the cutest brunette of the universe and I really love it. Oh you Kate Beckinsale Fatal Beauty.

http://media-cache-ec5.pinterest.com/550x/6e/72/dc/6e72dc2ea1a8363e8f42b16e8bba79dc.jpg

And I watched P2 last night in which Rachel Nichols is very damn beautiful. Boobs and Blood equals major drool. lol
Liked her in G.I. Joe a lot too. Yeah I like her a damn lot.

http://media-cache-ec7.pinterest.com/originals/7a/de/57/7ade57fbc8cbf7508188d38dfbc2332e.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Kate Hudson is a very cute and definitely very talented chick. Love her.

http://images.paraorkut.com/img/pics/images/k/kate_hudson-5500.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^ Kate Beckinsale for sure.  Great taste KxnPunk!

Here's one for everyone:  Beyonce or Alicia Keys?

http://www.anditisliz.com/lusciousliz/wp-content/uploads/2008/07/beyonce1.bmp
http://media.onsugar.com/files/2011/01/03/2/1331/13311615/0b/Alicia_252BKeys1.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
NEITHER.

But Rihanna. Oh yeah. lol

http://iamjamrock.com/wp-content/uploads/2011/10/tumblr_lt6qao260I1qergh0o1_500.png

Re: Sexiest actresses and actors.

Leelee Sobievski is BURNING HOT!!!

http://www.naaktfotos.net/wp-content/uploads/2012/01/227eleelee18.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

I'm ready to give my life for a week with Amber Heard. Anyday.

http://www.fhm.com/App_Media/Uploads/Images/Original/gallery/83726/amber-heard-the-rum-diaries-2.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

yummy
but damn I almost thought of a hotter actress there for a sec but nah..
its still Christa

*edit* my yummy was to any those females above me

buuttt mannn I need a quarter million bucks to get Christa to star in my film!

Last edited by DemonToSome (2013-03-01 22:19:32)

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Oh yeah, she's definitely was I can call VERY droolable material miss Christa. smile

Watched ABANDON earlier and I gotta say that what I find the cutest in Cruise's ex is her little smirks like in here. Oh hotness made girl.

http://25.media.tumblr.com/a2a7f72dd4e5aac7b2cfee38dc1561cc/tumblr_milltv0u0j1s5i7k7o1_500.jpg

Last edited by kXnPunk (2013-03-02 04:32:41)

Re: Sexiest actresses and actors.

Am I the only one that finds Kristen Stewart out of this worldly cute???
And in Into The Wild she was marvellous. That's an actress I'd love to see get a music CD out. The songs she played in this were fantastic.
I love this girl with all my eyes and heart. Truely do. Always did, always will. Damn she was Joan Jett in Runaways which is my idol so there, no wonder I like her that much. Best performance from her along with Messengers.

http://media-cache-ec3.pinterest.com/550x/81/39/0d/81390dab92fa93cdf2d842d3c5bd16be.jpg

Last edited by kXnPunk (2013-03-03 02:51:30)

Re: Sexiest actresses and actors.

A legendary goddess, my favorite french actress EVER.
The amazingly beautiful and ultra talented B.B. alias Brigitte Bardot. Man, she makes me feel hmmm, well you know how... lol

http://24.media.tumblr.com/f3abdc6faeb1badd999bf65c8cdbb7eb/tumblr_mflwkyX04Y1r2bruto1_r1_1280.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

About Kristen Stewart, I kind of find her attractive in that 'keeps to herself with her hair covering her face while carrying a sketchpad/notebook full of poems and morbid art' kind of way. No idea why Hollywood is trying to turn her into a leading lady.

Re: Sexiest actresses and actors.

Rosario Dawson
http://4.bp.blogspot.com/-hoLzBJvQkx4/T_s3g8F_rrI/AAAAAAAAG1Y/JdzaDng5-6s/s400/rosario-dawson.jpeg

Sherilyn Fenn
http://www.facts.be/assets/sherilynfenn1.jpg

Gwen Stefani
http://i2.listal.com/image/1191736/500full.jpg

Nadine Velazquez
http://4.bp.blogspot.com/_GzXYfK-lDG4/SGEluQVXhHI/AAAAAAAAFHc/cEn1wnZsKo0/s400/Nadine+Velasquez.jpg

Milla Jovovich
http://mediamass.net/jdd/public/documents/celebrities/253.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Gwen is 2 months younger than me but oh so perfectly conserved. I look at myself and feel much more older comparing to her really. Ah well, I'm not a girl too so that "might" have something to do with it. lol

Great other ones too, Rosario is just amazing. Her performance in Rent was way, way, waaay over the top. And Milla, well, she's Alice, no need to say anything else. big_smile

Dudeboyman Hypno, well because she is extremely talented.

Re: Sexiest actresses and actors.

Dawn Steele(Monarch of the glen).
http://www.no1magazine.co.uk/interviews/images/53dawn.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Very cute.

This girl for me is one of the best actresses and cutest girl in the universe. Loved her in absolutely everything she's done. And she is very, very cool. Everything she writes on Twitter is a blast.

Eliza Dushku, I love you.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8ecc4iuKC1rb19g7o1_500.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

Watched BITCH SLAP again earlier and man, I can't believe how HOTTER THAN HOT America Olivo is. Woah. Drool. Lotsa. big_smile

http://24.media.tumblr.com/tumblr_ly0q94zXI11rnwcheo1_500.jpg

Last edited by kXnPunk (2013-03-06 16:17:15)

Re: Sexiest actresses and actors.

Shailene Woodley is a cutey. She's also the next Mary Jane in Amazing Spider-Man 2.
http://static.becomegorgeous.com/gallery/pictures/shailenewoodleyhairstyles_longlayeredhaircut.jpg

Re: Sexiest actresses and actors.

^^^
Oh very cool. Yeah, she's cute. Very cute. H3LL seems all actresses are cute. Aside that Sarah Jessica Parker that is. lol

Re: Sexiest actresses and actors.

And Rosie 'O Donnell. But she's not really an actress, just an annoyance. tongue

Re: Sexiest actresses and actors.

I cant help it... everytime I see this fuckin thread Christa Campbell comes to mind... so shoot me

I have a little thing with her... well in my mind I do... I have3 no probs with the brain police I escaped them many years ago!

So Christa we know you are the sexiest one of them all!