50,651

Re: What song are you listening to now?

ETHS-Elle S'endort

Damn Candice is awesome!!!

Re: What song are you listening to now?

Seether - "FMLYHM"

50,653

Re: What song are you listening to now?

Korn-Xmas Song Remastered

Time to freaking start that Xmas crap, TV started a while back so did the stores. At least a song by Korn is good to go. Don't talk to me about that Jingle Bells shit. Hahaha

Re: What song are you listening to now?

Still stuck on Gehenna (The Shivering Voice of the Ghost, again).

I've been reacquainting myself with early 2nd wave black metal lately. Modern black metal doesn't seem to cut it for me anymore... so early stuff, back when it actually meant something.

50,655

Re: What song are you listening to now?

Still stuck in the first wave of the 80s.

BUT I still listen to more recent stuff like Tsjuder, Sargeist and all too...

Tsuder-Helvete

Re: What song are you listening to now?

Borknagar - Vintervredets Sjelesagn

Re: What song are you listening to now?

Britney Spears - "Toxic"

50,658

Re: What song are you listening to now?

Paw - Jessie

50,659

Re: What song are you listening to now?

LOVE BORNAGAR!!! smile

Finally Punk-Hypertension

The song title really describes well the band's music. big_smile

Re: What song are you listening to now?

Green Day - "Brain Stew"

50,661

Re: What song are you listening to now?

Civet-H3LL Hath No Fury

Woah. Pure total incredible extraordinary woahness.

Doom-Trash Breed Trash

Well said. lol

Crass-Birth Control 'n' Rock 'n' Roll

Anarchy, Peace, Love, Crass.

Re: What song are you listening to now?

Shadowgarden - "With Love and a Bullet"

50,663

Re: What song are you listening to now?

CRASS-Poem 16

Anarchy, Peace, Love, Crass.

Re: What song are you listening to now?

Disturbed - "Warrior"

50,665

Re: What song are you listening to now?

Fear-Gimme Some Action
L.A. 1982

Classic... GREAT classic. smile

Re: What song are you listening to now?

Quiet Riot - "Cum On Feel the Noise"

50,667

Re: What song are you listening to now?

Suck La Marde-Pour Une Tuerie
[Suck The Shit-For A Killing]

And eat some too!!! lol

http://www.youtube.com/watch?v=rb38Bidsqpk

RWWWAAAWWWRRR!!!

Last edited by kXnPunk (2013-12-02 10:27:46)

50,668

Re: What song are you listening to now?

Isengard-Naglfar

50,669

Re: What song are you listening to now?

Häive-VI Raina: Kurjat Kurjet

http://youtu.be/q7xHdR5GNAM

Go to sleep with that on loop EVERYNIGHT!!! Dig it.

Finland. Cold North Europe, hey, of course, they're ALL insane these Scandinavian Vikings. big_smile

http://www.metal-archives.com/images/3/2/7/8/32789_logo.jpg

http://cdn.stereogum.com/files/2008/11/we_have_band-press08.jpg

Black Vikings are rare though. lol

Last edited by kXnPunk (2013-12-02 11:54:49)

50,670

Re: What song are you listening to now?

MUNK with Asia Argento-Live Fast Die Old

http://www.youtube.com/watch?v=BubXYCoL_E0

50,671

Re: What song are you listening to now?

Anal Cunt - Extreme Noise Terror Are Afraid Of Us

http://www.youtube.com/watch?v=30KlH9HJ … p;index=27

50,672

Re: What song are you listening to now?

Acid Witch-Witchtanic Hellucinations

http://youtu.be/FRp_xQPzizc

Oh damn killation occurs.

Re: What song are you listening to now?

Disturbed - "Warrior"

50,674

Re: What song are you listening to now?

Keep A Good Man Down ~ Thornley

50,675

Re: What song are you listening to now?

Converge-First Light

An Anvil in the head this Hardcore band is. Ouch.