Re: Totally random

^ Yeah man, it is crazy!

34,927

Re: Totally random

It's just like someone watching an historical movie about torture in Medieval ages could be convicted. Damn the world is going mad...

Demons save us all from that crap please.

Re: Totally random

Yeah, it really does baffle me. It's not like you are actually doing the deed, but yeah, don't watch snuff movies here in Ireland! lol

34,929

Re: Totally random

Watch Porn instead. lol

Re: Totally random

Hhahaahahahahahha you thankfully can't get locked up for that huh Punk!? lol

The majority of us males would be f*cked. lol

34,931

Re: Totally random

^^^
I really can't because I'd be in jail since quite a long, long time lemme tell you. lol

Re: Totally random

Hahhahaha we all would! lol

34,933

Re: Totally random

Hahaha indeed. lol

GLOW IN THE DARK BOOBS??? Damn... Hahaha

http://guyspeed.com/woman-has-glow-in-t … q-breasts/

Re: Totally random

^ Holy crap!

How do I convince my girlfriend into getting them!? lol

34,935

Re: Totally random

^^^
By telling her you'll do anything she wants. Like the dishes, cleaning and all that crap. So you better forget it... lol

My Little Daryl
MWAHAHAHA Damn man...

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/45/12/f5/4512f528441859d554edad26060d6bd9.jpg

34,936

Re: Totally random

Damn that's a very EVIL prank. lol

http://bloody-disgusting.com/news/32728 … w-yorkers/

Re: Totally random

Yea, no kiddin', I wouldn't even know it was a snuff film, guess if I lived there I'd have to research each and every unfamiliar movie, wow...

Re: Totally random

SPELLING. Oooops! It's important! LOL

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1512368_10151988497903813_1949538156_n.jpg

Re: Totally random

Hahahahahaha!

34,940

Re: Totally random

I want a Bitchy family like that. lol

34,941

Re: Totally random

Wow, those are absolutely KICK ASS nails. Just awesome. big_smile

https://24.media.tumblr.com/18b75e6ba43334f2bb5858e5b0ba67d7/tumblr_mhiymbmztG1rmeq9ko1_500.jpg

Press PLAY. lol

https://24.media.tumblr.com/43d06b36585973b7a53c1fe0fa0ea0a8/tumblr_myelpm4amC1qck9jso7_500.jpg

Re: Totally random

Punk's morning routine, tongue

http://i121.photobucket.com/albums/o217/himurakenshin15/Mobile%20Uploads/782FD496-6D08-4472-B555-D84418289CE2_zpsivqx4lva.gif

34,943

Re: Totally random

Nope but this rather.

https://i.chzbgr.com/maxW500/4982017280/hD3C3A1B6/

Re: Totally random

Hahaha fuckin' awesome!

34,945

Re: Totally random

I'll bring it back up every time you talk about that idiotic stupid spongebob crap.

Re: Totally random

Hehehe, just felt like pokin' ya, tongue

34,947

Re: Totally random

http://cdn.sneakhype.com/wp-content/uploads/2012/09/tumblr_m825dxWkjk1qzcv7no1_500.png

Have a nice hump day folks and...

http://data1.whicdn.com/images/43297020/tumblr_mdhsh9FG7O1rh4086o1_500_large.jpg

34,948

Re: Totally random

H3LL YES!!!

http://1.bp.blogspot.com/_CRJ9Bbd3I4Q/SO0yOnF7bGI/AAAAAAAAAFs/XJ2ta1Fy0q4/s400/hail+to+the+king.jpg

Re: Totally random

You ever watch sponge bob? He’s already in the ocean but there are always scenes where he is washing dishes or taking a shower or going swimming or at the beach surfing in a body of water under water? wtf Am I the only one that is profoundly bothered by this. sometimes he is watering his garden?

Re: Totally random

@Alucard the Risen - Damn right man, I better be careful what I watch now! lol

Also to note, Urban Dictionary is one of the funniest sites. I just love some of the ridiculous words. lol