Re: Pets anyone?

Never as vicious as my Dead Carnivore Maxtoo Rat I had, remember the clip eating the mouse??? UTTERLY VICIOUS!!! big_smile

252

Re: Pets anyone?

This hamster was a bastard. His name was chestnut, and ever since the first time he drew blood he wouldn't stop. So to take him out of the cage I'd put a rag in and he would just bite it and hold on. Then we'd make a maze of VHS tapes or lego for him to roam about (always loved making mazes for my rodents) while cleaning the cage. But man you could not hold the little bastard. None of my other hamsters were ever like that. Just cute furry things that may have nibbled, but never drew blood. Still loved the guy, though i think I was the only one.

Last edited by Theli (2014-01-06 16:09:25)

Re: Pets anyone?

Yeah and they bastards lock up teeth in. My tongue remembers it well. lol

254

Re: Pets anyone?

In other words, never kiss a hamster on the mouth.

Re: Pets anyone?

Or any rodent for that matter. Not for nothing they crunch their cage, they love doing that so their teeth become RAZOR SHARP!!!

Rats for example can go through any damn thing or find a way around it. H3LL my Bitch Ex's rat did a hole in the QUEBEC CITY'S PHONE BOOK which is about as big as a bible. We found it in a corner of course... Lil' bastard. Hahaha

They're dfinitely bastards but oh so cool little beasts. =V=

Re: Pets anyone?

I know it's a python but could anyone help me identify the type of python. I've taken the picture to several pet shops but no one is sure. I bought the snake from a friend who bought it from a friend. No one is sure.
http://i785.photobucket.com/albums/yy138/Sabas_Rivera/Mobile%20Uploads/image_zps7fa91aeb.jpg

Re: Pets anyone?

Looks like this to me...

http://en.wikipedia.org/wiki/Python_reticulatus

But check out the Wiki Python page, might help you better than I can.

http://en.wikipedia.org/wiki/Python_(genus)#Species

Re: Pets anyone?

My 2 cool buddies, the cat Sweet and the Demonic rat Devil Samael. Man they rule ALL!!! big_smile

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/f8/97/ef/f897ef857779e91d36bcf344701a9e81.jpg

Last edited by kXnPunk (2014-01-25 20:51:28)

Re: Pets anyone?

Fun fooling up with Devil Samael last knight. Wise he is, LIKE ALL DAMN FREAKING H3LL!!!

http://youtu.be/ZlwFZ5H0588

And here's him exploring the top of my microwave. Man dude's so sweet and funny.

http://youtu.be/H7uXZIkoq2M

Re: Pets anyone?

More screwing around but this time HE WANTS THAT KLEENEX LIKE MAD!!! lol
Man dude's hilarious, I love him.

http://youtu.be/uAxzDEDHJ-g

Last edited by kXnPunk (2014-01-30 07:22:34)

Re: Pets anyone?

http://i785.photobucket.com/albums/yy138/Sabas_Rivera/Mobile%20Uploads/image_zps8c082dff.jpg

Damn dog is living the life of a king.

Re: Pets anyone?

Damn yes man, my cats is the exact same. Only Devil Samael the is always bouncing around in his cage or in my computer desk corner. lol

Beautiful beast you have there though.

Re: Pets anyone?

My dog is so spoil it's not enough he gets to sleep inside or in my room he has to sleep on the bed too.

Re: Pets anyone?

Yeah they LOVE beds... My Sweet is ALWAYS sleeping on it. lol

265

Re: Pets anyone?

So I am taking care of my brothers cat River while he is on vacation with his girlfriend. I was reading a post from The Creature when this sweety-pie decided to come for a visit:
http://i7.photobucket.com/albums/y265/Therionfan/photo1-2.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y265/Therionfan/photo2-3.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y265/Therionfan/photo3-2.jpg

(I'm in full beard/Priest mode)

Re: Pets anyone?

^^^
Oh man such a cool looking cat. Cool name too!!! big_smile
Full beard/Priest mode=KICK ASS!!!

More fooling around last night with Devil Samael. We made a trap just to see what he'd do and yeah, Nutella because the lil' Devil Samael Demonic Rat Beast Vermin LOVES Chocolate. And yup ABSOLUTELY, it's beer in his water thing. He's a drunkhead just like me. lol

http://youtu.be/47sgXY9PO6c

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4c/e8/fc/4ce8fc7817154b28f9ba04a49be80144.jpg

267

Re: Pets anyone?

Awesome.

Re: Pets anyone?

^^^
Even more than that really. lol

Re: Pets anyone?

Devil Samael has a new best friend, Sir Batman. They get along well. big_smile

http://youtu.be/sztmOSuY4ls

http://media-cache-cd0.pinimg.com/originals/3d/fd/a6/3dfda610165911228aa3e5a3bb040674.jpg

Re: Pets anyone?

Devil Samael the Evil Demonic wise as H3LL Rat with a hand missing. You can see it well in this shot. And yes, dude LOVES candies. I love him, he's way too cool. big_smile

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/bf/27/3fbf27e746ef2fb35e1db519677634f4.jpg

Re: Pets anyone?

Evil sleeper Devil Samael the kick ass dude is. Lazy Demon. lol

http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/d8/63/8a/d8638a24e4014c029f538e226f728d7a.jpg

Re: Pets anyone?

My wife and I have a cat named Sissi.  Throughout the years, we've had both cats and dogs.  Too many people say you must like one or the other, but both of us are equally fond of dogs AND cats.

Re: Pets anyone?

Used to hate them mostly because I was badly bitten by one as a kid but I've learned to like every damn animal on the planet with all my heart. But yeah, it's a lie that dogs and cats don't get along well together. Once they're used to each other and once the smelling is done well it works great. Animals and their damn powerful nose it's crazy...

Re: Pets anyone?

I'm primarily a dog person but historically I'm a cat owner, mainly because most of the apartments I've lived in were fine with cats (they're self-cleaning, after all) but didn't allow dogs. hmm

Re: Pets anyone?

Speaking of cats, damn Sweet has the perfect life.
Sleeping. Period. lol

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e8/63/fd/e863fd0a5b4b3b04be27c34cb3f30e9b.jpg