4,651

Re: DRUNK thread

BUT    HE just died

4,652

Re: DRUNK thread

my friend I use t jam with passed away the other da y

4,653

Re: DRUNK thread

Ouch that hurts. But keep the great memories, it's easier that way I discovered. Lost a damn bunch of great buddies over the years. My condolences bro.

Let's drink to him. CHEERS!!!

http://helpforum.sky.com/t5/image/serverpage/image-id/7375i2D173A9369182EC4/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

4,654

Re: DRUNK thread

rink up

any women who wanna do it ? drink you dirty mind. girl? chick I konow you are bored wherer ever you are dont waste time reading this


jump I will find you you will find me

4,655

Re: DRUNK thread

rink up?
now thats a mystery I dont have that long to .ah h fuk that

4,656

Re: DRUNK thread

drink up

my other brain  made sense

4,657

Re: DRUNK thread

^^^
Mwahaha Your other brain, that's a good one bro. lol

4,658

Re: DRUNK thread

The first duty of wine is to be red. Don't talk to me of your white wines.

WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! big_smile

http://www.loridevoti.com/wp-content/uploads/RedWineGlass.jpg

Re: DRUNK thread

Are we going to return to the topic of drinking?

4,660

Re: DRUNK thread

^^^
That's exactly what I just did. Are you drunk??? lol

4,661

Re: DRUNK thread

Cheers ya all. Pinot Noir a very nice Blood Red color and a tastes like a Succubus. Yum.

Didn't took long to finish it so back to my usual Expresso/Jack Dan. smile

H3LL I'd sure drink that. Hehehe

http://cdn4.scoopers.com/79920ed2fbd689d/p/46a47b6752f5d823321dcda9d2bfd2bb.jpg

4,662

Re: DRUNK thread

More of the same goodness... big_smile

https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11039265_654686237976256_2932385609714157651_n.jpg?oh=936385e0c3d05c66c9e251863324d9f7&oe=55BA7608

4,663

Re: DRUNK thread

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/1376984_818734911495478_4700380877083845614_n.jpg?oh=0831bb694181228c72f95a1055a9a2c9&oe=55BB7122&__gda__=1433420651_c7fc2594fe4c8a65e97608d5014eab76

Re: DRUNK thread

Getting drunk and making dinner. smile

4,665

Re: DRUNK thread

Some Baileys in my coffee would be amazing, man.

Re: DRUNK thread

^^ Picked up some Monster coffee energy drinks to go along with my booze. "Mean Bean" and "Java" are pretty tasty, though a bit overpriced in my opinion.

4,667

Re: DRUNK thread

YARGH Bailey's is so ugly and bad.
*Barfs lol

Can't stand that crap. Real men put WHISKEY in their coffee. BWAHAHAHA

4,668

Re: DRUNK thread

Sissies like me enjoy rum and Coke big_smile

Re: DRUNK thread

^ I tend to like Cap'n Morgan with Root Beer and lots of ice.

4,670

Re: DRUNK thread

Tripod wrote:

Sissies like me enjoy rum and Coke big_smile

H3LL yes, sissies always put something to DESTROY THE ALCOHOL TASTE LIKE MAD!!! Damn you all. tongue lol

4,671

Re: DRUNK thread

Malphas The Crow came in with Carioca. 3 glasses straight up shots. WOO

My night starts pretty damn WELL!!! lol

4,672

Re: DRUNK thread

Then we drank Drunken that in about 3/4 hour. Yep wasted indeed. Best times in the world.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f6/eb/b9/f6ebb930660a2ba9b99ff377653917d5.jpg

Oh that's WITHOUT counting the Expresso/Jack Dan I drink Drunk constantly. lol