Re: Cool Ones Coming Up

Bad bear gone nuts.

GRIZZLY

http://youtu.be/Lly0xAWIPTk

Re: Cool Ones Coming Up

Currently grabbing HOTEL INFERNO 2013 that's all shot as first person. Trailer is pretty damn BLOODY!!! Sweet.

http://youtu.be/hCklKATj4oQ

Re: Cool Ones Coming Up

Hellevator Man

The Biehn folks. YESSS!!!

http://youtu.be/Yhmcc-gYK34

Re: Cool Ones Coming Up

I just stumbled across this trailer for the new Annabelle movie. It comes out on October 3rd and looks like it's gonna be pretty good. I love killer doll movies!

http://www.rottentomatoes.com/m/annabelle/trailers/

Re: Cool Ones Coming Up

So GLAD, just got a PM from INFLICTICTON on Twitter telling me it's gonna me on Wallmart which I have here. COOL!!!

http://youtu.be/rAsjY0a5rg8

Last edited by kXnPunk (Yesterday 18:41:11)

Re: Cool Ones Coming Up

Tara Reid in Sharknado 2??? H3LL YESSS!!!

http://i1.cdnds.net/13/31/618x411/movies-sharknado-tara-reid-ian-ziering.jpg

Re: Cool Ones Coming Up

LIVE IN FEAR looks freaking MENTAL!!!

http://youtu.be/MlTLuVkLYGw

358

Re: Cool Ones Coming Up

SCARY TALES looks like some great cheesy as mad fun. big_smile

http://youtu.be/jowfKYVq3E0

359

Re: Cool Ones Coming Up

Twited Soska Twins behind PAINKILLER JANE???

Oh damn freaking H3LL YES BRING IT ON GIRLS!!! Woo

http://www.horror-movies.ca/2014/07/sos … ller-jane/

https://d1466nnw0ex81e.cloudfront.net/n_iv/600/1110179.jpg

360

Re: Cool Ones Coming Up

DEEP DARK

Looks like a very atmospheric one this one. Sweet

http://www.horror-movies.ca/2014/07/fir … deep-dark/

361

Re: Cool Ones Coming Up

Oh I'M SOOO HAPPY THAT JESSABELLE will be here at my Cinema the 29th of August.

Damn been wanting to see this one for a long while. Looks sinister as I love and that's gonna be a blast on a huge screen that's for sure. YAY!!!

http://youtu.be/CoBCEdt_BC8

http://assets1.ignimgs.com/vid/thumbnails/user/2014/04/25/jessabelle_THUMB.jpg

Re: Cool Ones Coming Up

You've probably already posted it in this thread, but I'm really excited for Septic Man.

Septic Man (2013) Trailer

363

Re: Cool Ones Coming Up

^^^
Ya posted it but man that looks insany cool as mad fuck!!! big_smile

Very nice Behind The Scenes clip for NAKED ZOMBIE GIRLS. Oh yes souns like pretty damn entertaining this one, NAKED??? H3LL YEAH!!! Woo

http://youtu.be/PUAR9397g3M