676

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Vampire's is Nick Cage at his Cagiest. Way over the top and hilarious. Never seen Vampires Suck looked like it might be too stupid for me.

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

^^^
Oh it sure is. lol
Thought it was a nice take on Twilight though.

Tonight's Vampire Diaries is rad. They're all about merging. Sweet.

Last edited by kXnPunk (Yesterday 20:38:00)

678

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Can't wait for the current seasons of Vampire Diaries and The Originals to show up on Netflix. Love both series, but the first season of The Originals really rocked.

Finally got the chance to watch my Fright Night blu-ray and at the same time introduce it to my friends who were unfamiliar with it. Always great, the video quality is solid, bit the audio quality on all of Twilight Time's releases is amazing. The soundtrack is more bouncing and vibrant than ever.

679

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Yeah man Originals truely ROCKS. And like H3LL it does.
Cool Fright Night thingy, hope they enjoyed it. Need to revisit it.

680

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Yup they all loved it, had watched the remake with them a few months ago, and they loved it too, as did I, other than the poor CG. Great cast for both flicks in my opinion.

I may have asked this before but does anyone have any suggestion for vampire flicks from the 40's, 50's and American ones from the 60's?

681

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Blood And Roses

682

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Got that on DV D, still gotta see it though. It's a euro flick though isn't it?

Last edited by Theli (Today 15:56:02)

683

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Yes Vadim, French yes.

684

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

Original name is Et Mourir De Plaisir which translates by And To Die Of Pleasure...

685

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

No need to translate for me lol
Both are actually great names.

686

Re: Vampire Lovers Raise Your Hands

^^^
Hahaha Ok d'abord j'traduirais plus mon ostie. lol

But yeah cool both names indeed. big_smile