Re: Pets anyone?

Sweet LOVES it when I pet her. Hehehe

http://youtu.be/dIMamNF4uDQ

Re: Pets anyone?

Aw Sweety! Those pics from your new camera look great.

Re: Pets anyone?

^^^
Fuck yeah man it fucking rocks. And I'm so glad that the cam in video mode records the sound too. Like in this new one from Sweet, soundtrack is Heartland playing on TV. lol

Much better than my 5MPX HP one that had no mike but still recorded sound which gave an annoying as fuck noise that I had to remove everytime.

Yup this fucking Fuji S1000fd TOTALLY RULES!!!

Last edited by kXnPunk (2015-02-10 13:11:52)

Re: Pets anyone?

Oh shit I just searched that cam up, nice cam man! Did you color correct those images or are they straight out of the camera? They have such nice color and contrast.

Re: Pets anyone?

^^^
Straight out. Fucking awesome indeed.

Re: Pets anyone?

The buddies now.

Crazy Devil Samael jumps by himself on the magazine pile which is about 1 feet and a half high. Dude can jump like H3LL. About 3 feet from my bed to my shoulder. yikes
Hahaha He rocks. smile

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/17887_866088783455503_2981241454057150751_n.jpg?oh=6b36e9451ada2639cb83f881d254cfb2&oe=558C1E30&__gda__=1431392605_ee4c51e4cd2dd281530b517ed7a6f5c5

Sweet the little chick looking at whatever AGAIN. She keeps watching me all the time. I must be like a Psychedelic Nirvana thing to her I bet. lol

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10997626_866088776788837_7331677379942473838_n.jpg?oh=a7b5531e7079dea33216dcbd98645c18&oe=557F0F3A&__gda__=1431095219_013323f873a5a7768fc6e3d75db37908

Re: Pets anyone?

This is my puffball, Whispers smile

http://i34.photobucket.com/albums/d134/alw_vt/10357112_881674305180788_8695897352730149287_n_zpshlrot6jy.jpg

Re: Pets anyone?

^^^
Ohhh a longer haired Sweet look alike. smile

Grey cats are the best I've had. Black ones are way too damn EVIL and yellow ones are dumb. Hahaha

Re: Pets anyone?

Aw Whispers looks so cute!

Haha your Sweet is tripping out Punk.

Socks just lounging and sinking into the couch. lol
http://i740.photobucket.com/albums/xx44/CruelOddity/20150303_144416_zpsuhtw21cq.jpg~original

Last edited by Harsh Creep (2015-03-03 18:04:55)

Re: Pets anyone?

^^^
Mwahaha What a cool shot that is. Cute looking cat too.

And yes OF COURSE she's tripping, she smokes as much as me. lol

436

Re: Pets anyone?

Long haired kitties are such cuties, love Whisper and Socks (Sweet too, but she's not as new around these parts!). They remind me of my old cat, Celes, she died a few years ago though, but man was she beautiful. Hated everyone but me too. Could never get a pic with her eyes open though.

http://i7.photobucket.com/albums/y265/Therionfan/IMG_0493.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y265/Therionfan/IMG_0490.jpg

Re: Pets anyone?

She looks lovely!

Re: Pets anyone?

Yeah lovely. RIP Celes.

Ah man cats and boxes... big_smile

439

Re: Pets anyone?

^Oh they freakin love them!

Wouldn't mind getting another cat, but for some reason the last two times I took care of my bro's cat I had minor allergic reactions. Weird. Though she was a short hair, maybe that makes a difference, would have figured the other way around though.

Re: Pets anyone?

Creep: what a great shot! Socks is too cute smile

Theli: Celes was a beautiful cat.

Whispers is crazy LOL She'll run full speed from the living room to the kitchen just to slide on her furry belly across the kitchen floor big_smile

441

Re: Pets anyone?

Hahaha that's awesome lol

Re: Pets anyone?

Haunted_October wrote:

Creep: what a great shot! Socks is too cute smile

Theli: Celes was a beautiful cat.

Whispers is crazy LOL She'll run full speed from the living room to the kitchen just to slide on her furry belly across the kitchen floor big_smile

Sweet does that too. lol