Re: \M/ETAL Thread

Mwahahaha Damn RIGHT!!! lol

https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11127720_946110252075705_3476057582308420314_n.jpg?oh=f62729d87db202d0274356df965fceaf&oe=559A6B6C

Re: \M/ETAL Thread

Hahaha COOL!!!

https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11150405_10205447787687522_7064025314943301648_n.jpg?oh=4ce37e00adc3a8e64f0ffaee2bb2bcb3&oe=55C3FB4B

Re: \M/ETAL Thread

Fuck yeah.

https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11128193_10206433028567592_8410197380226878863_n.jpg?oh=d2c1a68b9b818cf7e047aca8778cbe32&oe=55D6DB23

Re: \M/ETAL Thread

\M/etalheads I present you YOB. Crazy badass Doom.

https://youtu.be/HEFZiG_kNLQ

Re: \M/ETAL Thread

https://scontent-ord.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/10956522_1101569459856828_1811970911910265291_n.jpg?oh=692ceadf2f1fe9b3b0fb9e5740ab609d&oe=55D32C39

Metal PFK baby. lol

Re: \M/ETAL Thread

Damn this sucks. GWAR fired Vulvatron via Facebook. WTF???

http://www.horrorsociety.com/2015/05/08 … -facebook/

Last edited by kXnPunk (2015-05-09 18:39:55)

Re: \M/ETAL Thread

Oh H3LL YES!!! big_smile

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11050130_1103150746365366_2421544986166153935_n.jpg?oh=ef5a05a124fd9d0619df0f2036144b89&oe=55CD2453&__gda__=1438771050_2d240ee1775de6ce990f17f3390f2051

658

Re: \M/ETAL Thread

I regret missing a killer metal show last night. But I would have been broke if I went. And this is why I need a new freaking job.

Re: \M/ETAL Thread

^^^
Which one if you don't mind me asking???

660

Re: \M/ETAL Thread

Kamelot/Dragonforce

Re: \M/ETAL Thread

^^^
Oh damn very good show indeed. Ah well.

Check out the one Marc Ander Fucker goes to see in 4 days damn lucky bastard. SO FUCKING INSANE!!! big_smile

https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t34.0-12/11225988_1102568846423556_1571088693_n.jpg?oh=85f92fc799fee356e6cf052049697ccf&oe=55525930

Re: \M/ETAL Thread

I just played through half of Iron Maiden's Number of the Best album on bass and damn, the forearm of my fingering hand is burning up. lol

663

Re: \M/ETAL Thread

Damn man, that's a tough'un. Steve does it all with two fingers too.

Re: \M/ETAL Thread

Hahaha Yeah it's MAD!!! big_smile

Re: \M/ETAL Thread

Fuck these little girls ROCK BAD!!!

https://youtu.be/1boUYB9LFJY

Re: \M/ETAL Thread

Girl in Vienna at a Satyricon show. Cool.

https://scontent-ord.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11150317_879600215431490_8183450974134298896_n.jpg?oh=f4ebffa3723a6bffb4699ffc3aa9bfde&oe=55DBC1B9

Re: \M/ETAL Thread

Metal is the Devil's music. Proof right here. lol

https://scontent-ord1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11329969_10153328515816354_1545993116047081052_n.jpg?oh=0dc8e8b2a525002e8ab59e0470956a04&oe=56048068

Re: \M/ETAL Thread

^^^ That's from Tenacious D: Pick of Destiny, isn't it?  If I remember correctly, that's Dave Grohl as the Devil.

Re: \M/ETAL Thread

^^^
No idea, don't know Tenacious much really...